Snurrig i bollen

I brist på sömn blir man snurrig i bollen. Detta upptäkte jag när jag tog tvål på tandborsten istället för tandkräm i morses. Så fel det kan bli ibland!:)

Ändå fick jag sova lite längre än vanligt idag & några dagar tillbaka med, Hugo har nämligen börjat sova ungefär 1 timma längre nu. Skönt & behövligt...tack lille guldklimpen, mamma behöver det!;)

Men nu ska vi gå till Hugos mormor & ta en kaffe, sen blir det tvättstugan. Billy kräktes upp en stor pöl i våran säng, han äter massa konstiga saker ute...speciellt gräs & jord nu!:/

Men nu ska vi dra oss, ha det gott!


Hehe, visst gör man snurriga saker när man är trött..det känns igen :D Vad skönt att han sover lite längre, bara 1 timme gör ju massor :)

2010-06-08 | 10:22:38

Båda de frågorna finns det svar på under kategorin: http://molkan.se/kategorier/make-up/

2010-06-08 | 10:33:38

Svar: Jag har faktiskt inte testat de än eftersom jag låter mina ögonbryn växa ut just nu.

2010-06-08 | 14:32:32

Oj gott med tvål på tandborsten :-) eller inte!!



Hur går det med era husplaner då? Ni var inne på att hyra och så minns jag... KRAM!

2010-06-08 | 14:58:08

hahaha Kan inte smakat så gott

2010-06-09 | 10:40:54

ja det finns många alternativ, det är väl tiden och pengarna som styr tyvärr... hoppas att det löser sig när det väl är dags!

Nu har vi iallafall gjort vårt 2a ivf försök (FET),har glömt att berätta det, så nu är det ruvning som gäller. Testdagen blir på min 25 års dag! Håll tummarna!!! KRAM!

2010-06-09 | 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback