Nya saker Hugo gör

Hugo har börjat rulla, inte lite heller... han rullar runt till mage & tillbaka & då & då ett helt varv runt. Ibland har han rullat till mage när han sover, fast det tycker jag är lite läskigt. Tänk om han inte rullar runt så att ansiktet kommer åt sidan så han kan andas, jag kollar honom extra om natten nu.

Annat han gör är att alltid svara när jag pratar med honom. Visst, han vet ju inte vad jag säger än & jag vet inte vad han säger men vi har våra egna små konversationer!:) Han säger saker som mamma, ga, da & nästan pappa...fast han får inte till P så bra, men det kommer det med!;) Skrika högt så det låter som han ska dö kan han med, fast han tycker ju bara det är roligt.

Han skrattar som bara den, högt & med ett stort brett leende!:D Så himla härligt att höra & se vad han reagerar på. Hundarna är en sak som är väldigt kul, speciellt Billy. Sen är det ju såklart jag...lilla mamma;) Men ena dagen kan en sak vara super kul & nästa inte... det är så olika!

Allt åker ju in i munnen med, fast det har det gjort ett bra tag men nu är motoriken bättre & han är snabbare. Man får vara med när händerna flyger iväg efter saker & ting. Han flyttar snabbt över nått till andra handen & håller hårt, ännu hårdare med båda händerna.

Sitta upp gör Hugo också, som en mästare!:) Han blir bara stabilare & stabilare för var dag som går. Man hinner knappt med & snart är han ett halv år, det är ju sjukt vad tiden går...


Mys-pojken :) Längtar tills Isac börjar göra mer saker :D

2010-06-07 | 11:32:13

Sv: Jag håller med dig. Jag tycker också att han är för gammal för och skaffa barn och jag tycker att det är egoistiskt av honom vid den åldern.

2010-06-07 | 12:52:10

Utvecklingen går framåt, så härligt. Sen får ni mer att göra när Hugo är i farten :-) Då gäller det att vara snabb Jenny!



Ja förstår att det måste vara jobbigt att bo i lägenhet, jag skulle aldrig kunna flytta tillbaka. Det är det bästa vi gjort, köpt oss ett hus trots allt jobb det innebär, det slår allt. KRAM!

2010-06-07 | 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback