Han är väl rolig

Idag vid frukosten kom Hugo på att han inte vill äta ur sin tallrik med sin sked utan han ska äta ur min med min sked såklart!:) Han är väl för rolig lille gubben min. Han blev jätte sur när jag skulle ge han mat från sin tallrik, så jag testade att ta ur min tallrik med flingor & havredryck & då blev han jätte glad (han fick alltså smaka lite på havredrycken). Sen satt han & härmade mig när jag tuggade min flingor (som höll på att flyga ut ur munnen när jag fick se detta). Det är så härligt att se att han är med så, det är verkligen en liten människa med sin egna lilla personlighet!:)

Undra hur det går ikväll när han ska äta. En annan tjej som jag pratat med har en liten kille som vägrar att äta ur nappflaska sedan han fick börja smaka på saker på sked, så allt han äter nu är ifrån en sked!:) Dom är så bestämda dom små, dom vet verkligen vad dom vill & blir det inte så så får man reda på det... på beställning!:D

Men nu ska jag fixa till mig lite & så ska vi gå på en promenad. Ska gå förbi min kära lilla mamma & hämta kameran & se om det blev några bra bilder från bull & bröd bakandet igår, batteriet tog ju slut med!:/ Men men...jag kommer tillbaka iaf!;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback