BVC & playdate

Idag var det dags för 6-månaders kontrollen på BVC. Allt såg bra ut & Hugo väger nu 9450 g & är 70 cm lång, våran stora kille!;) Han tyckte inte att det var så kul först men efter en stund var det väldigt intressant, han är lite blyg lillkillen & behöver en liten stund för att värma upp!:)

Efter BVC träffade vi Annsofie & hennes söta Annabelle, dom var med på BVC idag, så efter det passade vi på att ta en liten promenad ihop, köpte lite dricka & gick & satte oss & babblade. Det var jätte kul & trevligt, skönt att komma iväg lite. Hugo & Annabelle är nästan lika gamla, lilla Annabelle är bara 2 dagar äldre!:) Dom tittade på varandra & försökte båda få tag i samma flaska, jätte söta!:D

Väl hemma gick jag & hämtade posten & fann ett kuvert som var lite tjockare än alla dom andra, i kuveret låg en sked, en portion vällingpuvler, rabattkupong & en liten bok om mat. Märker att man får en mängd saker hemskickade nuförtiden, vissa roligare än andra men alltid lika kul!;)




Hej, tack för idag, var jätte trevligt!!! Måste göras om :)



Hihi, vi fick också samma paket i brevlådan idag....blir nog att pröva den vällingen ikväll!! :)

2010-06-17 | 15:19:02

sv: ja precis då har han annat att syssla med :D

2010-06-17 | 17:32:06

Jenny, jag testade imorse och det var positivt! :-) Känslan som finns i kroppen nu kan inte beskrivas, men det är underbart!

KRAM!

2010-06-17 | 19:08:56

Älskar alla prov-grejer man får hem till bebisarna :D



Stor kille ^^ Du måste fått större muskler sen han föddes va? Satt precis och kände lite på mina (hahaha) och dom var baskemig liiite större ;)



Kram.

2010-06-17 | 20:16:33

När jag vaknade idag, kändes det nästan som om jag hade drömt hela dagen igår, så därför fick jag ta ett test till... det var positivt idag också!!!

Våran dröm har blivit sann! :-)

Kram!

2010-06-18 | 12:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback