Avtryck

Har ju tidigare gjort avtryck av Hugos fötter & händer & då använde jag mig utav fingerfärg, men nu har jag hittar ett annat sätt att göra avtryck på. Utan kladd, färg eller fläckar! Man bara stryker en liten servett som innehåller ett osynligt giftfritt bläck mot barnets hand eller fot. Toppen ju!:)

 


 

Jag beställde ett avtryckskit från lifestone, men du kan även hitta det på busfia!

 





Jag har gjort gipsavtryck :D Men ska prova på färgtryck med, dock så kostar väl det där bläcket en hel del? Fick hem någon reklam om det för ett tag sedan :)



Kram!

2010-06-02 | 10:18:11

SV: Ja, det är verkligen jobbigt med skola! Ja, snart är det lov! :D

Ha det bra!

Kram lovisa!

2010-06-02 | 17:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback