Åska & regn

Ja, nu har vädret vänt helt & hållet. Igår var det ju helt underbart, jag & Hugo satt ute & njöt så mycket vi kunde men i natt kom åskan & det small som bara den. Lilla Dixi var livrädd, inte alls kul...hon är jätte rädd för åskan & skott, nyår är rena mardrömmen för henne!:( & när jag gick upp ur sängen idag öste regnet ner utanför vårt sovrums fönster...Blääää!!!

Men, jag kollade på vädret för en stund sen & snart är regn & rusk borta igen. Helgen kommer bli toppen till max, runt 30 grader varmt ska det bli!:) Mannen ska till Gränna på rasspeciallen & ställa ut Billy, mycket spännande. Det var tänkt att vi skulle åka hela familjen men det blir lite för kämpigt tror jag, så jag & Hugo stannar hemma.

Min syster två döttrar kommer till lilla Hyssna idag, dom har ju sommrlov nu & min syster & hennes man behöver lite tid för sig själva...fast deras minsta kommer iofs vara med dom, han är ju inte så gammal än. Men men, det är trevligt iaf så jag & Hugo ska ner till mina föäldrars gård & hälsa på hade jag tänkt!;)

Jag längtar tills Hugo blir lite äldre så att man kan komma iväg på små semestrar, speciellt dom i Sverige & typ Norge, Danmark som tex liseberg, skara sommarland, legoland, high chaparall, öland, gotland med mera. Ska bli riktigt kul & vi har ju verkligen nått att se fram emot. Men än så länge nöjer vi oss med att vara hemma & njuta, han är min lilla mys kille!:)



Ååååh men Jenny klart att du måste läsa böckerna, då kommer du att älska filmerna ännu mer!:D

2010-06-30 | 09:26:30

låter som mysigt :) Vi längtar också till allt sånt kul man kan hitta på med barnen sen.. Vi ska nog redan nu i sommar ta en sväng till Liseberg så bella kan åka farfars bilar & så.. :-)

2010-06-30 | 12:49:09

Nu har jag skaffat Bloggovin följ mig gärna :D

2010-06-30 | 16:09:21

ibland behövs det lite åskväder, det har vart så sjukligt kvavt, så det behövdes nog ladda ur liksom :) så länge det blir fint till helgen så man kan åkta iväg och bada :D

2010-06-30 | 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback