Stor byst

Ja, jag har stor byst. Inte för att jag valt det eller vill ha det...helst hade jag velat göra en bröstreducering men men, det är som det är & jag får leva med det. En sak som är riktigt jobbig är att man aldrig hittar en BH i sin storlek på såna butiker som tex H&M, Lidex & Kappahl utan måste ta sig till dyra butiker för att hitta något bra. Gissa som jag blev glatt överraskad när jag fick se att Bonprix har underkläder i min storlek...till toppen priser dessutom!:) Kunde ju inte annat än att klicka hem en BH & en Bikini, sen så får vi se om det är något att ha!;)



Jag har precis samma problem, köpte min bikini på change , där finns bikins för stora bröst.. :) men dock lite dyrt.. men det får duga.

Jag skall däremot göra en bröstförminskning när jag nått mitt viktmål :)

2010-07-07 | 10:48:42

Ja fy det är inte lätt att hitta behåar som passar, är snygga och inte kostar skjortan.. Hoppas det du beställt är bra!

2010-07-07 | 15:51:32

Jag handlar bara underkläder på Triumph nästan. Men det är som du säger, skulle också vilja kunna gå in på hm och handla. Finns ju sååå mycket fint för de med liten byst :(

Men ska verkligen in och kika på hemsidan =)



Kram!

2010-07-07 | 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback