Stekande hett

Fy vad härligt med värme, men ibland blir det lite för hett ute...stekande hett rättare sagt, men ska väl inte klaga efter den vintern vi hade. Iofs fick vi ju den bästa julklappen någonsin i vintras, våran lille gubbe... men det var ju inte så att man kunde vara ute då precis.

Önskar jag hade körkort nu så att jag, Hugo & hundarna kunde åkt iväg & badat lite. Ja, körkort måste jag allt ta nu, är ju snart 25 år gammal!:) Slappt av mig, jag kan ju köra...det har inte blivit något körkort pga av att när jag först var på väg att ta det så gick jag i skolan samtidigt men var fruktansvärt skoltrött & orkade helt enkelt inte gå från skola till körskola sen efter det har det vart massa annat som jag inte ens minns!;)

Men men...kan ju berätta att det var jätte trevligt i Göteborg i lördags & det blev nog en del roliga kort. Det var inte bara Hugo som fastnade på bild utan jag, mannen & Billy med. Ska bli riktigt kul att se resultatet sen... väntar spänt!:D

Vi fick hälsat på lilla Lucky igår med, hennes små växer & frodas & nu är den mindre än 2 veckor kvar tills hon kommer hem igen...& nu är hon våran!♥ Vi har redan 1 som har ställt sig på väntelista på en valp efter vår lille fis Lucky, kul att hon är så omtyckt. Min syster håller på att tjata hål i huvudet på mig om en vovve efter Lucky med så hon kommer nog få ta en foderhund från henne sen, det blir väl att vi startar en liten kennel. Vi funderar på kennelnamn nu & om 1-2 år eller så ,så är vi nog in business så att säga!;)

Vem vet, efter allt är fixat & klart kanske vi kan uppfylla en utav våra drömmar & skaffa ett syskon till Hugo & bli ägare till ett fint litet hus på landet med en stor gräsmatta där alla våra barn & hundar kan springa runt & leka!:D Kan ju även berätta att vi faktiskt har ett litet sparkonto till just "skaffa syskon" delen, det kostar ju en del för oss eftersom vi måste göra en FET (frozen embryo transfer). Har 4 små ägg som ligger i frysen & väntar på oss, helt sjukt när man tänker på det.

Men nu när Hugo sover lite ska jag sätta mig på balkongen & försöka njuta lite utav solen & kanske få lite färg, det har tyvärr inte hunnits med så mycket utav det än...


Hugo & jag efter ett dopp i lygnern igår!



Vilken underbar framtidsbild och plan ni har!:) Jag vart helt varm i kroppen och såg alal springa runt på en grön gräsmatta!:) Även det är min dröm!:)

2010-07-12 | 15:43:50

Härligt, drömmar ska man ha, de är till för att uppfyllas! De berikar vardagen genom att ge kraft och hopp, och en massa glädje.

Ett syskonkonto är inte alls dumt, som sagt så kostar det en del.

Förresten så vet jag inte om du fick svar på dina frågor för några dagar sen, min dator krånglade. Jag mår bra! så även "räkan" som Jonas sa att den såg ut som när vi gjorde ett ultraljud. Vi ska göra ett till nu på torsdag, det ska bli kul! Jag mår lite illa, speciellt på morgonen och när jag inte äter med jämna mellanrum. Men annars mår jag bra! Kram!

2010-07-12 | 16:04:34

men huuu så mysigt!!!

2010-07-12 | 16:10:25

Åh, lagom tills när jag har råd att skaffa hund ;) Låter perfekt!



Har ni äggen i er frys? O.o Jag trodde de förvarades på sjukhuset eller så ^^



Kram.

2010-07-12 | 17:49:14

Ååh så mysigt ! Tyckte inte lill killen det var kallt ? Jag menar , Lygnern är ju alltid kall =P

2010-07-13 | 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback