Glömde nästan

På morgonen idag satte Hugo sig nästan helt upp alldeles själv!:)
Har jag sagt att det händer mycket & att det går väldigt fort!?;)
Min lilla Hugo börjar bli större Hugo & snart är han stora Hugo!


sv; Tack tack :):)

2010-07-04 | 22:02:29

Jag provade faktiskt två olika recept. Det som jag gjode först var det där man skulle ha rostfri skål m.m. och som var mycket mer komplicerat. Därför ville jag göra dom för jag trodde att de skulle vara godare =) Men de blev inte alls bra så provade ett annat som var urenkelt och det funkade super! Här är länken http://www.tasteline.com/recept/maranger

Men det är ju verkligen en fin linje mellan att grädda dem för mycket- man vill ju att de ska vara sega i mitten. Nån plåt lät jag vara inne lite för länge så de blir som de man köper dvs helt genomgräddade men det funkar ju det med. Men annars blev de jättebra och mycket uppskattade!



Kram!!

2010-07-04 | 23:33:16

Åhhh, va roligt :DD Längtar som tusan tills det är Isacs tur att sitta upp :P



Kram!

2010-07-05 | 00:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback