Gårdagen

Ja, då ska vi se vad vi hittade på igår!:) Först på morgonen var det ganska lugnt här hemma & det blev en promenad med hundarna & fixade lite. Regnet öste ju ner så jag tog mig lite tid till att sminka mig som jag inte gjort riktigt sedan värmen kom. Ångrade mig senare på dagen att jag sminkat mig för självklart kom värmen tillbaka & sminket satt inte super bra efter det...men men, sånt som händer.

Runt 1 tiden åkte jag & Hugo & hälsade på Annsofie & henne söta Annebelle. Annabelle är ingen blyg liten tös utan babblar på som bara den, Hugo satt & studerade henne en stund & bestämde sig för att han med skulle babbla lite, så där satt dom små och hade sin lilla bebis konversation...Sååå söta!:D

Efter ett tag satte vi oss på golvet där Hugo & Annebelle lekte med lite leksaker & kollade in varandra. Hugo gillade Annabelles hår & fick ett bra tag om det, men Annabelle sa inte ett ord utan lekte vidare. Hon är snabb som bara den lilla tösen, Hugo sträckte sig efter en leksak & hann knappt blinka innan den var i handen på Annabelle...Haha, Hugo bara tittade på henne. Dom är för roliga!;)

Jag & Annsofie var rätt duktiga på att babbla vi med, det blev allt mellan himmel & jord & vi kom fram till att vi har en del gemensamt. Båda gifte sig efter att varit tillsammans med våra män i 1,5 år, vi har barn i samma ålder, hade båda lite problem med att bli med barn & båda måste söka jobb efter att mammledigehetn är slut & sen var det en massa annat skoj med!;D Kul när man träffar en sån människa som tycker & tänker så lika.

Men iaf...det får vi göra om snart igen!:) Idag är mannens sista arbetsdag & han har 2 veckor semester, ska bli kul att ha honom här hemma hos oss lite. Det är så kul att se hur glad Hugo blir när hans pappa kommer hem, hans leende sitter upp i öronen...haha!;) Hugo tycker väl att mamma blir för mycket efter en hel dag & pappa är en härlig omväxling... fast han är väldigt mammig förstås.

Men nu ska jag dra mig, kan ju inte sitta här hela dagen!;) Men här kommer några kort som Annsofie tog på våra småttingar igår...


 

 

 

 





Dom är för söta!!!! :-)

Om ni vill följa med till Liseberg nästa vecka så säg till... :-)

2010-07-16 | 14:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback