e.l.f

Nu är det några saker på väg hem till mig igen, gjorde en liten beställning hos e.l.f härom dagen. Skrev ju aldrig någon resension förra gången men kan säga att jag är fast, e.l.f har otroligt bra produkter & priserna ska vi ju inte ens prata om. Denna gången är det en translucent matte powder, cream eyeliner, mineral concealer, nagellack i färgen Fire Coral, nagelfil set, blending eye brush, 3 i 1 borste - Blushing, Bronzing And Blending som kommer dimpa ner i min brevlåda om någon vecka eller så!:) Hela beställningen kostade mig mindre än 200 kr & jag fick fri frakt plus en liten present också, 3 pack mixed Super Glossy Lipshine pga att jag gillar dom på facebook. Lääängtar!;)....





Är det hemsidan som står på bilden? :)

2010-07-07 | 22:38:37

Hej, tänkte beställa lite produkter från elf men såg att de fanns två hemsidor, en med svensk sida men alla produkter fanns inte på den så vilken beställde du ifrån? Hoppas allt är bra annars med Hugo. Kian växer för fullt och har precis lärt sig ställa sig upp igenom att dra sig upp. Så nu vill han aldrig sitta. Liten gnäll period bara 6 tänder är på väg upp så han har väl lite ont stackarn. Kramkram

2010-07-21 | 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback