Denna dag (BILDBOMB)

Idag har vart en toppen dag, jag har mer energi (antagligen för sovstunden igår), mannen slutade jobbet tidigt & Hugo är ju helt underbar som vanligt!;) Vår lilla "trådgård" blomstrar & vi har grillat & myst & jag har självklart varit framme med kameran i högsta hugg...så här kommer en BILDBOMB från våran lilla dag!:)






Dom här solrosorna & tagetesen planterade jag inne från frön som nu slått ut & blivit vackra blommor som står ute på våra balkonger. Det är så fint & det blir sådan härlig atmosfär, vilket behövs på en tråkig betong balkong. Har några krukor som jag fyllt med diverse, härom dagen fick jag några rosor utav mamma...fin fint, hoppas dom tar sig!:)







Våra fina jorgubbar & citronmelissen som växer & frodas som bara den. Vi har även smultron, gräslök & tomat ute på den ena balkongen. Jag skulle verkligen vilja ha ett hus med trädgård eller iaf en lägenhet med en lite gräsplätt, men en dag kommer det men just nu gör jag det bästa utav det vi har.







Gillar verkligen våran söta lilla klott grill. Vi köpte den på IKEA för några år sen & den är alldeles lagom till oss. Det blev grillad fläskfile, klyftpotatis & sallad med lök, ruccola, feta ost & ört dressing i med kall sås till gjord på färdig bearnaise & gräddfil...mumsigt som bara den!;)





Får väl lägga in en bild på mig i mitt nyfärgade hår med, inget smink så jag ser inte super ut...men skit samma!;) Ser ni alla fräknar jag fått i ansiktet!? Än sålänge har jag inte fått några på överläppen, när jag får det ser det typ ut som om jag har en mustasch...hehe! Peppar, peppar så hoppas vi på att jag inte får några!;D







Sen har vi ju självklart våran underbara lilla Hugo, jätte glad & sprallig. Rullar runt, ålar sig & försöker sätta & ställa sig upp...han är snabb desutom!:) Det gäller att vara med. Tänk, snart får man väl springa efter honom överallt!:D Vi älskar dig Hugo!♥ Tyvärr blev det inga bilder på mannen, men han är inte ledsen för det. Nu ska jag klippa min lillebror sen blir det nog att kolla på en film igen.



Naw..Vilka härliga bilder.

2010-07-10 | 09:52:28

hur har du gjort dina ögonbryn? är de så perfekta av sig självt eller har du färgat eller hur har du gjort? jag får själv aldrig någon ordning på mina! Har knappt några bryn, o de få stråna är så ljusa!

2010-07-10 | 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback