Bröllopsdagen




Vår bröllopsdag var alldeles perfekt. Först på morgonen gick jag & Hugo upp & gjorde lite kaffe & några fattiga riddare & det blev jätte gott!:) Sen tog vi en promenad till affären hela gänget & hyrde en film. Jag fick mig ett litet ryck & bakade en likadan (fast mindre) tårta som vi hade på bröllopet. Senare mot kvällen gjorde vi oss i ordning & åkte till mina föräldrar för att lämna lille Hugo, dom var så glada att få ha honom några timmar. Tyvärr blir det bara en bild på mig uppiffad inför kvällen (hade mammatoppen från H&M på mig & kan ju säga att den är en ny favorit, så söt... love it!) för sen glömde jag kameran, riktigt synd för mannen var så stilig & maten så fint upplagd!:(



Men iaf...efter att vi lämnat guldklimpen åkte jag & mannen till en ganska nyöppnad restarang med ala carte meny. Jag tog parmaskinka med jordgubbar och honungsmelon till förrätt & mannen buffelmozzarella med skivade tomater, basilika och olivolja & det var mumsigt som bara den. Men lite visste vi för huvudrätten var 10 gånger bättre, jag åt gratinerad hjortfilè rossini med bechamel och tryffelsky & kokt potatis & mannen grillat fiskspett med sparris och ljummen potatissallad...MUMS!:) Blir absolut att åka dit igen!;) Jag & mannen hade redan bytt present med varandra några veckor för tidigt, vi kunde inte hålla oss!;) Vi hade båda beställt från carolines smyckesskrin som kom nästan samtidigt i brevlådan så det blev lite förvirring över vems packet som var vems!;D Men gissa om jag blev glad när jag fick detta vackra halsband som jag önskat mig så länge...



Efter den underbara middagen åkte vi & hämtade lille Hugo, vi saknade honom båda två & satt under middagen & pratade om dagen han kom till världen. Han är ju det bästa vi gjort!;) ♥ När vi väl kom hem igen så åkte mys kläderna på & godiset kom fram på bordet & vi gottade ner oss allihop i soffan & kollade på filmen vi hyrt, Case 39 blev det & den var faktiskt bra. Det var verkligen en toppen dag, jag är så glad att jag träffat min underbara man & att vi har lille Hugo, älskar dom mest av allt...Jag är helt enkel den lyckligaste människan på jorden!;D


Åh vilken underbar dag ni haft gumman!:)

2010-08-01 | 02:18:10

Grattis i efterskott på eran bröllops dag. :)

Och vilket fint halsband.

2010-08-01 | 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback