Hugos nya favorit

När Hugo döptes (tror jag det var) så fick han ett halsband som mannens lilla kusin hade gjort till honom, härom dagen hittade Hugo halsbandet i en utav sina lådor på sitt rum & nu släpper han det inte. Det är hans nya favorit & han tar på & av sig det hela tiden!:) Jag blev lite orolig först när han kom med det med tanke på att det är små pärlor som lätt kan fastna i halsen men så såg jag att det var gjort med ett band som inte kommer att gå sönder i första hand!;) Han nästan springer runt här hemma nu, efter att han tog första steget så har det gått så himla fort...jösses lille mannen min!:D Vi har börjat titta på julkalendern varje dag med & efter många misslyckade julkalendrar dom senaste åren så är detta årets julkalender riktigt bra, Hugo sitter klistrad vi TV:n när den visas hahaha!;D




Faschinerande att de hittar sina favoriter på det där sättet. Mait hade en väldigt speciell leksak för ett tag sedan, men den plockades sönder så nu är det något annat som följer med överallt i lägenheten :-)



Tycker du ska byta, ombyte förnöjer och du kan ju alltid byta tillbaka :-)

kram

2010-12-09 | 12:03:16

Alla barn tycks tycka det är kul med tv. Wilda bryr sig inte ett skit. Iofs har vi nästan inte den igång om dagarna...

2010-12-09 | 21:38:22

Söt han är med sitt halsband :-)



Julkalendern är riktigt bra, jag ser den på jobbet varje dag med barnen :-)

2010-12-11 | 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback