Hemsk natt

Runt 2-3 tiden i natt vaknade Hugo gråtandes & inget jag gjorde lugnade honom. Det är fler tänder på väg & tyvärr kan jag inte hjälpa lille killen med det!:( Det är jobbigt att känna sig så hjälplös när vår lille man har ont. Vid 5 tiden gick jag ut ur sovrummet med Hugo & la mig i soffan med honom i famnen & efter en stund lugnade han sig äntligen. Jag tror att jag somnade till lite vid 6 för då gick mannen upp för att åka till jobbet, hoppas att mannen fick lite sömn i natt iaf, han är så duktig & jobbar hårt för vår familj.

Våra gulliga grannar från huset brevid tittade förbi igår kväll med en födelsedagspresent & julklapp till Hugo & då passade vi på att bjuda på kaffe & tårta, mycket trevligt. Dom ska få sin första bebbe i februari & det såg så mysigt ut med kulan på magen, saknar min kula!:) Kanske får jag uppleva det igen, men nu njuter jag av vårt lilla mirakel Hugo!:)

Annars är allt bra förutom att jag blivit förkyld, hes & har lite ont i halsen. Kände mig lite yr innan jag skulle lägga mig igår så för säkerhets skull så kollade jag tempen & visst hade jag lite feber, men idag känner jag mig bättre & jag hoppas att det fortsätter så. Det är ju julafton på fredag & vi har många julklappar kvar att handla så imorgon far vi till Ullared!:D

Men men...nu ska jag skriva en liten inköpslista!;)



Åååh, va roligt med Ullared!! Jag ska dit i vår iallafall :)

2010-12-22 | 13:10:07

Kanske ses där ;)

2010-12-22 | 15:12:13

Min son har oxå haft det besvärligt med nattsömnen o jag misstänker att det är tänderna där bak som spökar... han fick flytande panodil sist o han lugnade sig en aning. att lägga nappen i kylskåpet en stund innan läggdags verkar oxå funka...

men nu har det lugnat ner sig. nu e det mer trots som får han att kinka... :P

kika gärna in hos mig. e relativt ny ;P

2011-01-08 | 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback