Som i en dimma

Känner mig inte bra just nu. Det känns ungefär som om jag går i en dimma, som om jag är bedövad i hela kroppen. Igår fick jag reda på att en gammal vän har gått bort. Det var längesedan vi umgicks, många år sedan vi var vänner... men när vi umgicks så var det näst intill varje dag & det var så lätt.

Det känns jätte konstigt att han är borta, han var bara 2 år äldre än mig & det som är ännu konstigare är att vi bor i den lägenheten som han bodde i när vi var vänner. Nu när jag tittar in i Hugos rum så ser jag hans rum, det känns så fel på något sett.

Jag önskar att vi hade hållt kontakten, men vi gled ifrån varandra & det är ju sånt som händer. Men dom gångerna vi har stött på varandra så har vi alltid hälsat & kramats precis som förr. Önskar att man kunde fått prata med honom, men det går ju inte längre.

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva...


Beklagar :(



Sv: Ja, haha! Ibland så säger dom roliga saker :)

2010-08-19 | 12:47:02

Usch!:( Jag beklagar sorgen vännen!

2010-08-19 | 12:57:44

tack tack söta du! :)



tv-möblen kommer från ikea :)



jamen just det, ja har ju redan spanat in den vagnen :P haha ja jag är seg :P



hoppas ni haft en bra dag

kram

2010-08-19 | 22:52:39

Nämen gud va hemskt :(



Jag förstår att det måste kännas helkonstigt att Hugos rum är din väns gamla rum, men tänk på det som en fin länk er emellan!



Alltid fruktansvärt tragiskt när unga människor dör! Man vet aldrig vad morogndagen har i sitt sköte, på gott och på ont :/



Styrkekramar till dig och va fint att du skrev några rader om din vän!!



/Gullan och Tindra

2010-08-20 | 14:32:01

Gud vad läskigt :(

har själv aldrig varit med om nåt sådant, måste kännas riktigt hemskt, även om det inte var någon riktigt närstående.

Kramar från oss!

2010-08-23 | 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback