Nere...

I böckernas värld!:) Ja, som jag skrev sist så har jag ju börjat läsa Twilight & har snart läst ut första boken. Varje ledig stund spenderas i böckernas värld!;) Så mina dagar ser nu ut så att varje gång Hugo sover så läser jag, oftast iaf...blir inte mycket annat gjort!:D Men men...det unnar jag faktiskt mig själv. Just i denna stund är Mannen ute på promenad med resten av familjen så jag tänkte snabbt slänga in ett inlägg här på bloggen & sen sätta mig & läsa igen. Har inte något större blogg lust så här kommer några bilder på Hugo som i helgen somnade på ett udda sätt i sin vagn!;D







Naww trött kille :)



Visst e de härligt och lägga sig och läsa medans busungen sover? Underbart :)

2010-08-26 | 21:55:27

hahahaha. söt sovställning, fniss! :D

2010-08-27 | 00:52:56

Kul att du gillade filmen Remember me. :)

Den är riktigt bra.

2010-08-27 | 09:37:38

nämen! ojsan, ja han var nog rejääält trötter, ser det ut som. lille lille parvel... :) så sött!



nej könet blir surprise sen när den kommer, det vill vi inte veta före. :P

det får vi inte här i värnamo ändå, så de är rätt lugnt..

pöss!

2010-08-27 | 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback