Hugo har humör

Dom senaste dagarna har Hugo haft ett väldigt humör & vart grinig, dreglat mer än vanligt & vart extra bitsugen. Idag när jag kollade i munnen på honom såg jag att 2 små tänder är på väg upp där nere så det är ju inte så konstigt att han har vart som han vart!:) Kollade hans mun senast igår & såg att hans tandkött var väldigt spänt så jag gav honom en alvedon innan han skulle lägga sig & då somnade han gott lille skrutten!:D Kan inte vara kul att kläcka tänder, måste ju göra ont & en alvedon gör väl susen!;)



"Jag ska ta din kamera mamma!"


Naaaawww......vovvarna lånar säkert ut ett av sina tuggben ifall det blir för jobbigt, annars kan du få ett av mig säger Tindra, det är JÄTTEBRA för kliande tänder :D

2010-08-20 | 14:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback