Hjärtat

Flickvännen frågar sin kille: Är du kär i mig?
Han svarar: Nej  
hon frågar: Tycker du att jag är fin?
Han svarar: Nej
Hon frågar igen: Finns jag i ditt hjärta?
Han svarar: Nej
Till slut frågar hon: Om jag lämnar dig hade du gråtit efter mig?
Han svarar: Nej

Hon vänder sig om väldigt ledsen och bestämmer sig för att lämna honom.
I samma sekund så kramar han henne och säger:
Jag är inte kär I dig JAG älskar dig.
Jag tycker inte att du är fin JAG tycker att du är VACKRAST.
Du är inte I mitt hjärta du ÄR mitt HJÄRTA.
Jag hade inte gråtit om du lämnar mig, JAG hade DÖTT.

De hade kännt varandra 6 månader innan de blev ett par, de hade bråkat men de hade innan bråket kommit varandra närmare. En dag så sa hon till honom att hon är sjuk att hon har hjärtproblem. Han kramade henne och grät. När hon skulle åka för att operera sig och när hon skulle gå in på flyget sa han inte ens hej då. När hon kom tbx frisk såg hon inte till honom någonstans. Hon frågade sin mamma var han var. Mamman svarade: Vet du inte vem som gav dig sitt hjärta?


Jaaa det är kanske dax att lägga upp en ny , den sista var ju för två veckor sedan =)

Ska fixa det!

2010-08-24 | 10:56:12

hoppas att du och philip har det bra.det var vackert skrivet,philip älskar dig jättemycket.det förstår jag när jag läser dina inlägg.hoppas ni kramar och pussar varandra ofta.det ger näring åt äktenskapet.

2010-08-24 | 16:24:31

Så vackert, men ändå hemskt!

2010-08-31 | 00:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback