Daredevil

Hugo är en liten daredevil, nu när han kan ställa sig upp själv så har han börjat släppa taget då & då & balanserar en liten stund!:) Våran älskade lille buse. Han blir full med energi ibland & ska ställa sig upp hela tiden, är jätte glad, försöker krypa, springer runt i gåstolen, hittar på något nytt & är inte still en sekund...galenpannan!;) Det är inte det lättaste att byta blöjan eller sätta på eller ta av kläderna.

Jag har satt honom på våran toalett 2 gånger också & då har han både kissat & bajsat där duktig killen, förhoppningsvis blir det inte blöja så länge. Skönt om man slipper blöjbyten & allt, sparar ju lite pengar då med för blöjor är ju inte billigt.

När han ser sig själv i spegeln så ska han pussa spegelbilden, han gör det även om man ber honom hahaha!:D En annan sak jag upptäckte idag är att han säger den eller där & tittar på något han fastnat för. Det är ju helt otroligt hur snabbt det går & jag har säkert sagt det flera gånger innan... men vart tog min hjälplösa lilla bebis vägen!?;D








Längtar så tills Isac blir lite större och börjar prata, stå och sen gå :D

2010-08-07 | 01:44:53

åh vilken fin bild <3

2010-08-07 | 18:19:43

aha okej, lite fel då alltså ;P

haha kan tänka mig att det inte är så lätt, kan inte vara såå många som talar latin ^^ haha

2010-08-08 | 03:04:09

Aw vad duktig, står upp litegrannp utan stöd redan alltså? :) Elliot är ju också en riktig liten vilde, fast än så länge ställer han sig bara upp mot bord och grejer :) man får verkligen ha ögon i nacken den här perioden, hehe...

2010-08-09 | 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback