Dålig uppdatering

Ja, nu har jag vart dålig på att uppdatera i bloggen. Har liksom inte haft någon större blogg lust...blir väl så ibland...men här kommer en uppdatering iaf!;)

I helgen var det ganska lugnt. I fredags hälsade vi på Hugos farmor & efter det blev det att handla lite, det var nämligen soprent i kyl & frys. Sen i lördags begav vi oss ut i skogen & på plockade svamp hela familjen, Hugos första svampplockning dessutom...vet inte riktigt vad han tyckte men han verkade nöjd & nyfiken på att komma ut i skogen iaf!;D Det blev även en liten visit & Hugos gammelfarmor & Lucky blev överlycklig när hon märkte att vi var på väg dit. Hon älskar att springa runt på den stora härliga gräsmattan hos gammelfarmor, sen är det ju ett plus att få sitta i knät & gosa lite med!:) Hundarna älskar att vara där.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Jag fortsätter att läsade & är nu inne på andra Twilight boken, har redan läst över halva så jag kommer snart att behöva låna nr 3 & 4 också. Såg att det stod en varnings text på baksidan av andra boken & den stämmer verkligen, den löd såhär "Varning: vansiningt beroendeframkallande!" Oj oj oj...vad har jag gett mig in på!? Efter att jag läst klart första boken var jag tvungen att titta på första filmen igen, det är så många ljus som går upp när man tittar på filmen igen efter att ha läst boken. Ni som sett filmerna & gillar dom....LÄS BÖCKERNA!!!

Ja...he he!:) Hugo hittar på massa nytt som vanligt & det sista som jag skrev om busen var ju att han gick med gåvagnen, nu skippar han helst den & vill gå själv. I helgen tog han 4 steg innan han tappade balansen & jag tog emot honom. Fick med det på film med. Han har sån drivkraft att det är helt ofattart, jag blir så chockad, stolt & glad när jag ser honom ta steg för steg & utvecklas för var dag som går!:D

Men men...nu är klockan mycket & jag ska hoppas i sängen & läsa en bit!;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback