Borta bra men hemma bäst....

Men kanske inte om man är ensam kvar hemma medan resten av familjen är någon annanstans. Ja så är det här, jag & hundarna är ensamma kvar hemma medans mina killar är i Tyskland och hälsar på släkten. Idag har dom sovit borta 4 nätter, & jag måste stå ut 2 nätter till tills dom är hemma igen. Det är första gången vi är ifrån varandra så länge, liten har endast sovit borta i 2 nätter i rad som mest. Behöver jag säga att det är jobbigt, speciellt när liten ringer och gråter & saknar mamma & jag måste hålla skenet uppe :/ Så vad har jag hittat på medans mannen och liten varit iväg!? Jo jag har promenerat, lekt & sovit med hundarna...såklart! ;) Sen är ju Lucky höggravid så hon blir så bortskämd här hemma nu :D Sen har jag hälsat på mina föräldrar lite & varit ute på klännings jakt med lillasyster med mera, så lite har jag gjort iaf :)
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback