Härlig sommarlovs start

 
 
 
 
 
 
 
 
Ja det har varit en härlig start på lillemans sommarlov :) Bad vid havet, glass, lek & sena kvällar, precis som det ska vara ;) Kan inte förstå att han ska börja ettan efter detta. Vart tog tiden vägen, min älskade lilla bebis har blivit så stor. Han är en egen person nu, och på något sätt är det bittersweet. Han kommer ju alltid att vara min lilla pojk, bara det att han börjar bli så mogen på alla sätt & vis, mer kommer såklart :D Men han känns verkligen så STOR! 
 
Det har hänt en del sedan jag bloggade sist och helt ärligt orkar jag inte gå in på allt men kan nämna en del, tex att jag var i Thailand med min lillasyster och mamma i vintras, jag vann en tävlig & fick gratis fillers i läpprna, jag har blivit vegan, mannen kom precis hem från sin resa i Philipinerna, jag går på ny medicin mot endometriosen och det funkar faktiskt, jag har gjort några nya piercingar & snart firar ja och mannen våran 10-åriga bröllopsdag. Ja som sagt, tiden går så fort...
 
Nu har ju sommaren precis börjat så förhoppningsvis kommer det komma fler uppdateringar här på bloggen ;)
Ha nu en fantastisk dag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback