Fixat och flyttat runt

Lite har ändrats här hemma det senaste, ni som känner mig vet hur jag håller på med inredning :) Men det lugnar min själ. 
Renhornet har iaf fått flytta ut ur sovrummet och hänger nu över matsalsbordet. 
Liten har fått lite nytt i sitt rum, en mintgrön accentfärg har tillkommit & nu ser det lite med "barnvänligt" ut än innan, det var lite för vuxen stil åt vår lilla 4-åring ;) 
När renhornet flyttade ut ur vårt sovrum flyttade en budget variant av en gubi spegel in istället, det blev bra och rummet känns luftigare, önskar dock att den hade varit lite större. Men en större DIY variant ska jag väl fixa ihop längre fram. Nya prints har också flyttat in.
Har inte tagit några "riktiga" bilder än så mobil pixen får duga denna gången ;)












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback