5 av 8

 
 
 
 
Ja 5 av 8 stolar är helt färdiga, i förra veckan klädde jag sitsen på dom sista 3, så nu behövs det egentligen bara slipas, målas & lackas. Kan ju verkligen rekommendera montana cans, super enkelt att bara spraya på, torkar snabbt & rinner inte alls som andra sprayfärger jag testat. Vi valde att spara 8 st gemla stolar hemma & har nu 7 st som jag säljer, ligger ute på blocket. Egentligen hade jag behållit allihop men tyvärr har vi inte plats. Måste ju säga att jag är super nöjd över vårt bord som jag & mannen byggde ihop utav gamla överblivna delar från mannens jobb, han är snickare ;) Och sen griffeltavlan gjord av en hårdboard som jag målade & sen bara skruvade upp på väggen, ramar in Vee Speers bilderna fint :) DIY när det är som bäst hehe...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback