7 underbara år har gått

För 7 år sedan presenterade jag & mannen oss som ett par för första gången, tiden har bara sprungit iväg, men det är väl så när man har hittat rätt!:) Det känns som om det alltid har varit vi två & det kanske låter tråkigt för vissa men jag är så glad som har min älskade man, bästa vän, pappa till vårt barn, mitt lyckopiller, han som får mitt hjärta att slå ett extra slag, som får mig att vilja göra allt för honom & vår familj!;D Kärleken är bara ett ord ända till någon kommer & ger det en mening, han ger det en mening & tillsammans har vi ett litet mirakel... KÄRLEK!♥




Bilder på dom nygjorda tatueringarna som jag & mannen gjorde på vår bröllopsdag förra året, kom på att jag aldrig la upp någon bild på det då!:/ Kan ju även berätta att jag har ett litet rött hjärta på mitt lår som mannen har tatuerat in tihi!;) Ååå jag vill göra min half sleeve nu, har man en gång tatuerat sig så blir man beroende...



Vilka fina tatueringar, och jag tycker det låter helt underbart att ni har funnit varandra och har det liv tillsammans som ni har :)

Min lillebror och hans fru (i år har dom varit gifta i 12 år) träffade varandra när hon var 19 och han 21 och det var kärlek från första ögonkastet, dom har tre barn och har precis fått färdigt sitt nybyggda hus som brorsan, hans svågrar och svarfar har byggt. Jag är så lycklig för att vissa omständigheter gjorde att min lillebror inte kom in på sin utbildning har i Göteborg utan på annan ort, annars hade han adrig träffat sin fru och jag hade inte haft mina underbara syskonbarn och fått en underbar extrafamilj i min svägerskas familj :D



Kram, och länge leve kärleken, tycker det låter helt underbart!

2012-02-18 | 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback