Skulle vilja piffa upp badrummet

Vi bor i en hyreslägenhet & som ni kanske vet så är det ju inte mycket man får ändra på då. Tyvärr är vårt badrum riktigt gräsligt & vi har fått fixat lite men det ser fortfarande hopplöst ut, så ja... jag skulle vilja piffa upp det lite, göra det lite mysigare med nya handdukar, nytt duschdraperi, andra krokar & kanske få in lite gröna växter & ett badkar med mera.


Och självklart så har jag hittat fin fina saker på IKEA...igen!;) Namnen (inte i ordning med sakerna) är HYLLIS, LIDAN, NOSTALGISK, FJÄREN, RAMSKÄR, SALTGRUND, YNGAREN, LILLHOLMEN, LÖNSBODA & SOCKER.



Jag är bombsäker på att du kommer på något piffigt! Glöm inte före o efterbilder isånna fall ;)

2011-07-22 | 11:09:33

Hejsan Jenny. Jag har för mig att du köpte såadna här fryspåsar för bröstmjölk? Har för mig att du skrev det iaf. Isf,var det praktiskt? Jag funderar på att köpa sådana nämligen. Fast vet ej om jag ska välja flaskorna som oxå är frysbara eller om jag ska välja påsarna. Påsarna verkar ju så praktiska.

Vad tyckte du?

2011-07-22 | 22:50:15

Härliga inspirationsbilder! :)



Haha, jag hade nog också haft den om den fanns i min storlek ;)

2011-07-23 | 11:19:10

ja tänk va man kan göra med ett tråkigt badrum, det är bara fantasin som sätter gränserna. Ja gillade när duschdrsaperiet gick som en sänghimmel över badkaret. Jättefint!

2011-07-23 | 11:59:17

Älskar din stil!



Jepp, jag vill ha ALL smärtlindring denna gång hahahhaa

2011-07-23 | 12:48:55

sv: tusen tack :)

2011-07-23 | 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback