Min söta man

Igår överraskade han mig med en underbar orkidé (som är min favorit blomma) & ett par fina ljusstackar! Han är så söt & jag älskar honom så!♥





Jo & så har jag gått & blivit rödtott också!:)




Det blev ju jättefint! Hihi, välkommen i gänget! ;)

2011-02-15 | 22:28:00

jag måste bara säga att varje gång jag läser din blogg så blir jag så himla lycklig , du o din familj är så härlig o posetiv! Och eran Hugo är helt underbart guda söt! Fortsätt med det du gör , för du förgyller mina dagar med dina fina o roliga inlägg!

2011-02-15 | 23:50:15

tihhii Din man är ju oxå söt =)

2011-02-16 | 08:51:22

Orkideér är en favorit här med, men jag lyckas aldrig få dem att blomma om. :-(



sv: tack! Retro kändes som om det var det enda som gick att göra med köket och bli hyffsat nöjd och vara genomtänkt.

2011-02-16 | 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback