Ändring i bloggen

Just nu håller jag på att ändra lite med designen i bloggen, men börjar tröttna på det så jag tänkte ta en lång promenix med Hugo & hundarna. Får vänta & se vad slut resultatet kommer att bli!;)


fina bilder på dig och din familj,du börjar väl jobba snart? Ha det så bra Mvh Annika Nurmi.

2011-02-23 | 15:24:19

hejhej

Hur gör du för att få ett sånt avslut i dina inlägg? jag e inte så himla hajj på sånt här haha

2011-02-23 | 21:24:37

Åh, vilken fin header. Verkligen!!!

2011-02-23 | 22:26:27

hahaha det där var helt klart överkurs för mig!!

Jag kan inte äns förstå mig på photoshop så det sket sig verkligen redan från början!

Om inte du vill förstå dig på photoshop åt mig och göra en till mig?Haha

Skit snyggt har det blivit här i bloggen iallfall, jag kan verkligen avundas dig, jag e så trög på sånt här med datorer alltså, helt kass!

2011-02-24 | 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback