Turkost kanske

Just nu känner jag för att flytta vår lila inredning från vardagsrummet till sovrummet & lägga till tuskosa inredningsdetaljer i vardagsrummet istället. Det känns som en pigg & fräsch färg & det kan ju behövas när mörkret kommer. Hittade fina turkosa vaser på IKEA, fastande även för någon lampa med mera...men eftersom vi har en lila fondvägg i vardagsrumet så får det turkosa vänta till nästa hem istället, vill flytta nu!:)




Turkost e himla snyggt de!

men du hur gör man för o få en såndär fin namnteckning du har i slutet på alla inlägg?

kram

2010-09-14 | 15:43:19

Turkost är fint! Det har vi nere i bodegan, blandat med svart, vitt och brunt. Jag ska sy lite nya kuddar till soffan nu i höst, så det ökat höstmyset ytterligare :-)

2010-09-14 | 20:55:41

turkost är riktigt snyggt, vi har turkosa detaljer i badrummet :D



sv: ja dset va riktigt gott också :D

det är vanliga muffins med cupycakes "glasyr" på och dom andra är vanliga chokladmuffins som ja haft krossad choklad i och smält marabou choklad på :D



kram kram

2010-09-14 | 21:28:20

Turkos är en underbar färg! Passar extra bra till brunt också =) Hur mår ni annars en dag som denna? Kram

2010-09-15 | 11:07:37

Vi hade turkost ett tag, men tyckte vi tröttnade snabbt. Snyggt är det iaf



Tack för rösten förresten

2010-09-15 | 11:26:59

ja visst är det snyggt , vi har turkos i köket blir som en härlig färgklick!

2010-09-15 | 12:12:01

Turkos är en av de finaste färgerna jag vet. Vet inte varför men jag blir så glad och lugn av färgen :) Sen skadar det ju inte att byta ut inredningen med jämna mellanrum. Jag är sugen på att göra detsamma i vårt vardagsrum.

2010-09-16 | 04:19:57

Turkost e en riktigt härlig färg.. Och lila med :)



Ska ni flytta? :)

2010-09-16 | 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback