Möblerat om

Jag har spenderat en hel del tid till att möblera om här hemma & vet precis hur jag vill ha det  nu, men då blir det annons på blocket & jag vet inte riktigt om jag känner för det nu...Det är ju snart jul & många födelsedagar som kommer upp, en som är väldigt speciell...nämligen Hugos första!:) Har redan fått sålt vår gammla klädbyrå, den köpte min lillebror!;) Har även en matchande sänggavel som ska säljas & lite annat smått & gott. Det är mycket jag vill byta ut & har hittat många fynd på blocket (love blocket) men det får nog vänta till efter jul & nyår. Får drömma så länge!;) Hjälpte iaf min lilla mamma att möblera om idag, hon blev super nöjd!:D


Denna stolen från IKEA hade suttit fint hemma i köket


vi håller oxå på att möblera om här hemma... roligt med förändringar! ^^



kram kram

2010-10-11 | 20:38:22

Du har samma tankar som jag, att det behöver möbleras om :-) Jag ska möblera om igen, Jonas blir tokig på mig :-) Men det ska nog bli bra. Jag är också ute på blocket och letar efter fynd, nu har jag nog en 2 sits soffa på gång :-)

Lycka till med möbleringen!

2010-10-11 | 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback