Nöden har ingen lag

Idag hade vi absolut inget att göra, så vad hittade vi på då!?... Jo, vi åker till Ullared!:) Detta kom vi på vid 2 tiden & vi var vid Ge-kås typ kvart över 3. Inte alls mycket folk så man kunde ta det lugnt & köpte faktiskt inte något onödigt mer än ett snyggt väggord där det står lycka!;)

Vi behövde nytt & sånt som behövdes fyllas på. Till hundarna blev det tuggben & leksaker. Hugo fick med leksaker & lite nya kläder men till mig & mannen blev det inget eftersom vi inte behövde nått. Bilen fick med lite nytt som tvättsvampar & lampor...bara sånt som behövdes faktiskt!:)

Hugo var på gott humör hela dagen & folk kom & pratade med honom & han svarade med ett leende då & då, goa killen!:) Vi planderade att ta en bit mat innan vi åkte så vi gick till Burger King & där blev Hugo inte alls glad & skrek, så mitt bland folk fick jag sätta mig & amma...Nöden har ingen lag! Så är det bara! Inte för att jag flashade mina bröst för folk men det var några som tittade!

På vägen hem tog vi en sväng om Ballstaff & hälsade på Lucky & hennes små, men innan vi kom så långt fastnade vi i värsta bilkön på motorvägen. Vi satt fast i en hel timme, skit jobbigt. Men Lucky var lika glad även fast vi var lite sena!:D Hennes valpar växer & frodas, så fina så.

Tar väl några bilder på dom nya köpen som kanske kommer in här på bloggen imorgon...vi får se!:) Nu är det sängen som gäller iaf, men det blev en bra söndag & vi fick gjort nått annat än vad vi vanligen gör.

Godnatt!


Åh, är så sur för att det är skitlångt till ullared härifrån >.<



Äsch, vad ska man göra? Är bebisen hungrig så får man ju mata den. Kan lova att folk tycker det är mer störande när det är massa skrik! Skulle jag tycka, hellre då att mamman ammar :)



Kram.

2010-06-14 | 16:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback