50mm f/1.8lI

Idag överraskade min man mig. Han sa att han skulle iväg & träffa en vän snabbt & efter att en timme eller två gått får jag ett sms där det det står

"Hej baby!Har druckti kaffe & tjötat så det tog lite tid, kommer snart. Älskar dig!Kyssar"

Jaha tänkte jag, det var ju trevligt!:) När han väl kommer hem springer Hugo & säger hej till sin pappa, själv ligger jag i soffan & läser en bok. Hör hur Hugo närmar sig & säger "pappa köpt" Hmm vad kan han ha köpt nu tänker jag, i knät hamnar en lite låda där det står Canon EF 50mm f/1.8 lI. Mannen får en snabb kyss som tack & så rusar jag iväg till kameran & testar mitt nya objektiv!:D Hur cool man har inte jag då!?;) Loooove him to death! Här är några utav dom första testbilderna jag knäppte.






Vilka snyggingar :-D speciellt sötnosen i mitten ;-)

2012-03-28 | 17:14:01

Visst blir det bra kort =P Älskar det objektivet!!!!

2012-03-28 | 18:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback