Nya grannar


Jag är fortfarande krasslig, men febern är iaf borta nu vilket känns skönt. Helgen har varit på lugna sidan för min del medans mannen & Hugo varit på kalas. Vi fick nya grannar i fredags också, & dessa känner jag mycket väl för det är nämligen min lillebror & hans flickvän som flyttat in. Det är kul att ha någon att gå över till & ta en kopp kaffe & ha en trevlig pratstund med!:) Men men...nu ska jag försöka hitta på något, Hugo sover & mannen städar bilen!;)


Tack söta du, vad glad jag blir :) Kram

2011-05-15 | 19:13:49

De e toppen att ha någon man känner som granne :)

Krya på dig!

2011-05-15 | 20:19:59

Det är min dröm, att bo på promenadavstånd från bror, inte som nu med nästan 70 mil :-(

2011-05-16 | 08:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback