Loppisfynd

Nu har jag haft en litet uppehåll med bloggandet igen, det har blivit jobb & firat min lillebrors 23 års dag!:) Idag var det ledigt så jag, Hugo & min lilla mamma åkte iväg en sväng. Det blev Mac Donalds mat & besök på Rumänienhjälpens loppis. Jag har en förkärlek för lampor, vet inte varför men jag kan inte låta bli dom!;) Fyndade en underbar bordslampa för 80 kr, jätte snygg men kommer bli ännu snyggare & matcha in ännu bättre med en annan, något mindre svart skärm & en silver sprayad fot!:)



(bilder kommer när den är färdig)

Jag har en förkärlek för lampor, vet inte varför men jag kan inte låta bli!;)
Detta är ett loppisfynd jag hittade för 80 kr, jätte snygg men med en annan... något mindre svart skärm & en silver sprayad fot!:)
(bilder kommer)


Loppis är fan da shit =)

2011-03-30 | 21:19:51

Den var jättefin!

2011-03-30 | 22:57:05

Snygg!



Tack för grattis!

ni var ju lite snabbare än oss på vissa saker och naturen gav oss turen att få andra snabbare. Spelar ju ingen roll så länge det är rätt :-)



Stor kram!

2011-03-31 | 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback