Fin fint

Igår hade vi lite kalas här hemma igen. "Nya" släkten kom och hälsade på vilket var väldigt trevligt. Fick många fina presenter som tex duschgel och hudkräm med doft av kokos från oriflame som jag älskar,en duk som åkte in i barnkammaren, pengar, en jätte fin ljuslykta som fick sin plats i sovrummet, en jätte söt värmeflaska och en jätte söt bild målad utav mannens lilla kusin på 6 år!:)

Vi fick många fina kommentarer om barnkammaren. Alla tycker det ser så fint och mysigt ut. Riktigt kul, är jätte nöjd med det rummet. Har ju tänkt länge på hur vi skulle fixa det fint där inne och nu när man hört så mycket positivt så har man fått lite lön för mödan!;) Bebis kommer nog med gilla det, den buffar i magen nu.

Har vart hos barnmorskan idag och lämnat lite prover som visade sig vara mycket bra. Mätte även magen som denna veckan är 34 cm, hjärtslagen låg på 150 slag/minut. Har gått ner 2 kilo i vikt på 1 vecka, men det beror antagligen på att jag har mindre vatten i kroppen nu, skönt!:D Men men... Allt ser bra ut och nu ska jag sätta mig i soffan och slappa och sätta på en film.

 

2009-11-2




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback