Nu har det färgats igen

 
 
 
Det är så svårt att få en rättvis bild på hårfärgen tyvärr. Men det är vinrött men är lite mer åt det lila hållet. Den förra färgen jag använde satt i ungefär 3 tvättar sen var halva mitt hår brunt & det resterande mörkrött, super dåligt & jag var så besviken. Såg ju hemsk ut i huvudet & det har aldrig hänt mig att färgen försvinner så innan, mer tvättom att det sätter sig lite för bra.
 
Denna gången ville jag vara säker på att det skulle bli mer lila så jag var super noga med att få färgen i hela håret, tog bena för bena, slinga för sling & dränkte med färg. Sedan efteråt så istället för efterbehandlingen som följde med i färgpaketet så tog jag i en färgbomb, & det kan jag verkligen rekommendera. Det kommer jag nog att använda 1-2 gånger i veckan för att behålla den lila färgen. Färgbomben kostar runt 200 kr vanligtvis men jag hittade den här för 139 kr, & den levererades snabbt desstom :)
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback