Modifast



 






Just nu kör jag ca 2 veckor med modifast, andra veckan ska jag börja äta 1-2 mål mat per dag. Nu är jag inne på dag 3 med endast modifast och det har gått bra än så länge. Kände att jag behövde en nystart, speciellt efter allt jag gått igenom den senaste tiden och som ännu inte är över. Givetvis har det slunkit ner en massa skit mat då jag tyvärr en typisk tröstätare. Men nu blir det inget sånt och jag tror att modifast kan hjälpa mig att komma igång och börja ändra tillbaka till en nyttigare kost igen. Förutom modifast bli det mycket vatten, kaffe, te och någon juice ibland & lite pepsi max eller cola zero. Kan ju säga att jag faktiskt tycker att modifast smakar gott :)
 


Lycka till!

Jag har ju börjat köra 5:2 nu. Själv är jag både en tröstätare och äter av tristess!

Kram!

2013-10-16 | 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback