Uteplatsen

 
 
 
 
Sedan vi flyttade till vår nya lägenhet i december så har vi ju fått en ganska stor uteplats att njuta utav. Idag var hela familjen därute & fixade & donade, & självklart satte min hjärna igång & planerade hur det skulle kunna se ut. Helst så billigt som möjligt men också så att det blir snyggt. Letade lite inspiration på nätet & hittade en himla fin soffa gjord utav lastpallar, lastpallar är inget främmande att använda för mig då vi har ett soffbord gjort på lastpallar. Soffan är det första vi kommer att försöka fixa ihop, sen är det små detaljer som ska till som tex lampor, mysbelysning, kuddar, växter med mera.... Längtar redan!:D
 
 
Bilder: http://nanabech.com


Åh vilken smart Idé!! den snor jag ;), vi har länge funderat på hur vi vill ha det på balkongen :)
Men undra vart man får tag på en så tjock madrass? :)

Svar: Kolla jysk, ikea eller någon tyg affär där dom kan ha billiga madrasser.Klä dom sedan i tyg som är vattenavisande eller hitta en snygg duk man kan köpa på metervara!:)
Jenny Öst

2013-05-25 | 21:15:27

Jag googlade runt lite och Ikea blir nog billigast och bäst :)
Tusen tack för tipsen!!
Och du.. Vilka underbara hundar :)

2013-06-01 | 14:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback