Nu är jag tillbaka

Ja nu är jag tillbaka här igen, det har varit tufft & all tid har spenderats med familjen. I onsdags förra veckan åkte vi till Finland för att på fredagen gå på min farfars begravning, det var en fin cermoni & det kändes som en riktigt farväl. Jag har väldigt stor släkt i Finland då min pappa har 7 syskon som var där med sina barn, barnbarn osv. Många utav dom har jag inte träffat sedan jag var liten, så det var faktiskt riktigt härligt att få se dom igen, särskilt mig egna bror som bor där borta.
 
Men efter att jag & Hugo hade varit borta från mannen i 5 dagar blev saknaden stor, & igår fick vi äntligen träffa honom & hundarna igen, & nu känns det som om jag börjar komma på min plats om ni förstår vad jag menar!? Vill tacka alla gulliga människor därute som beklagat sorgen & lämnat söta kommentarer med mera, det värmer.
 
Men jag har faktiskt några glada nyheter att berätta också. Nu när vi var iväg i Finland så reste mannen till Estland för att ställa ut Billy & hans syster, & detta resulterade i att båda två nu är Estlänska champions också!:) Vill även tacka alla söta människor som grattat oss för det.
 
En annan rolig nyhet är att vi äntligen har fått en ny lägenhet, den är precis likadan i planlösningen som den lägenheten vi fick erbjudande på sist... fast den har till och med bättre placering!:D Vi flyttar in den 1 dec, så tyvärr får vi ingen nytta utav uteplatsen då, men när våren väl knackar på dörren så ska det fixas & donas där ute. Den ligger precis vid en stor lekplats där Hugo kan busa när han vill... åååh det ska bli så skönt att slippa den hemska betong trappan utavför dörren, att slippa vara rädd att liten ska ramla ner där & slippa det dånande fläktsystemet som ger mig sådan huvudvärk. Kan bara bli bättre...
 




Men grattis till lägenheten!

2012-09-12 | 11:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback