Önskelista

Eftersom jag fyller år nästa vecka så är det väl dags att lägga ut en önskelista. Önskelistan är lång & detta är bara en del utav det egentligen, men jag behöver inte något utav det, hade bara vart kul att ha det. Jag har ju redan det bästa, min familj!:)
 
 
Arbetslampa forså från ikea.
Pall från ellos.
Knä höga sockar h&m.
Väckarklocka dekad från ikea.
Vargkudde från rusta.
Pälskudde från rusta.
Rådjurskudde från rusta.
Pälspläd från rusta.
Ljusstake från house doctor.
Rådjur från house doctor.
 


Mycket fint!men man kan ju alltid hoppas att du får något ifrån listan.Ljusstaken ifrån House doctor ligger också på min önskelista.Men jag tror säkert att jag får införskaffa den själv.Särskilt när man har en man som inte är så inredningintresserad och hatar shopping!!kram

Svar: Hahaha jag känner igen det där!:)Bra på ett sett ändå, jag får ju inreda precis som jag vill här hemma!;)
Kram
Jenny Öst

2012-11-08 | 13:46:19

Snyggt! Gillar ljusstaken med kottarna:-)

2012-11-08 | 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback