Långdraget

 
Idag är nog första dagen som jag börjar känna mig frisk igen. Hela familjen har varit sjuka & febern har legat i fast varit väldigt låg ändå, det västa var väl att ligga brevid toan en hel kväll... men som tur var så var den bara en kväll!;) Jag & mannen hann med en liten date night i lördags iaf, bio blev det & filmen vi såg var Ted. Riktigt sjuk & rolig hahaha, kan jag faktiskt tipsa om att ni ska se... men tänk på att det är ganska sjuk humor!:D Nä nu tänkte jag att jag, Hugo & Lucky ska gå en liten promenad mellan regnskurarna... fy för detta tråkig väder!:/


Såå fin bild på er två och så vacker du är O.o

Svar: Tack, så gullig du är!:)
Jenny Öst

2012-11-21 | 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback