Inspiration till tattoo

Ja här har vi min inspirations bild till en tatuering jag vill göra. Jag har tänkt att den ska sitta under min text på ryggen, hade passat perfekt. Rosorna står för kärleken till min man, vår lilla Hugo, familjen vi har & för att livet inte kan existera utan taggar. Döskallen står ju för döden, i detta fallet "tills döden skiljer oss åt". Bilden är bara en vägledning till tatueringen jag vill ha då min ska vara realistisk. Har kollat upp många tatuerare & tror att jag har hittat en som jag gärna vill ska göra denna tatuering på mig... men vi får vänta & se!:)


Åååååh va snyggt!!! :D

2012-11-01 | 08:53:51

Åååååh va snyggt!!! :D

2012-11-01 | 08:53:51

Hejsan vilken jättefin blogg med underbara bilder!
Tänkte också säga att jag har en fototävling på min blogg det sklle betyda GULD om du var med i den!
Reglerna är enkla!

Direktlänk:
http://hannaasundin.blogg.se/2012/october/fototavling-med-tema-host.html

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-11-01 | 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback