En trevligt helg



Denna helgen har vait mycket trevlig. På fredagen överraskade mannen med sushi, & det unnade jag mig faktiskt. I lördags var det ju eurovision song contest & självklart satt jag & syrran & hejjade på Loreen, hon är ju helt fantastisk. Vi sa innan tävlingen började, att vinner Loreen så ska vi bannemej gå på eurovison finalen här i Sverige hahaha så nu vet ni det!;) I söndags var det ju morsdag. Jag fick en fin liten handplockad bukett utav Hugo & lite god frukost serverad på morgonen, sedan bar det iväg till Götet där det inhandlades bets & hjul till vårt nya soffbord. Efter det åkte vi till min lilla mamma som inte var hemma när vi kom, utan hade åkt iväg för att köpa sig ett par nya ridbyxor för det presentkort hon fick utav oss barn!:D När hon väl kom hem igen for vi hela gänget till en restaurang & åt god & nyttig mat. Väl hemma avslutade vi med kaffe & tårta, & allt blev ännu bättre med det härliga vädret som var!;)





Jag och mitt gäng ska också se ESC live nästa år! =) Det är ju en självklarhet! ;)

2012-05-28 | 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback