Burned



Aj aj aj jag har bränt mig rätt så gott på axlarna efter att ha varit ute i den underbara solen idag. Det har ju varit sommar väder & graderna passerade 20 sträcket, helt otroligt härligt måste jag ju säga!:) Men när brännan har lagt sig så blir det nog några rundor till solariumet ändå, måste verkligen få upp färgen nu till sommarn. Det känns så mycket fräschare & är snyggt till sommarkläderna. Kanske är onödigt, men bara jag får en jämn färg att börja med. Jag blir alltid så himla fräknig i ansiktet utav utesolen, inte brun men det fixar solariumet!;) Har sett ut som ett spöke alldeles för länge nu helt enkelt...



Hej!



Jag såg att du var intresserad av våra påslakanstopp i Cecilia Möllers blogg. Om detta stämmer är det vi Sov Gott UF som säljer dessa och de finns att få tag i på vår hemsida, skicka bara ett mejl till oss på [email protected] för att kunna sova gott!



Hälsningar



Sov Gott UF

2012-05-02 | 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback