Jag vill ha mer



Såhär ser det ut på min rygg nu, det japanska tecknet är min första tatuering som jag gjorde direkt när jag fyllt 18, den andra är den som jag & mannen gjorde tillsammans på vår bröllopsdag förra året. Jag har 2 st till, en på mitt högra ben plus ett litet rött hjärta på mitt lår, & den gjorde mannen alldeles själv på mig!:D Jag ska någon gång bygga ihop den från ryggen ner till armen till en half sleeve. Den ska bestå utav rosknoppar som går från rygg ner till min vänstra arm där dom slår i blom, om ni förstår vad jag menar!?:) Lite som Kat Von D ros tatuering, hon är grymt snygg med alla sina gaddar. Hugos namn & födelsedatum ska inkluderas på insidan utav armen. Jag har hittat en tatuerinngstudio som är riktigt duktiga på just denna typen utav tatueringar men väntetiden ligger på ungefär 2 år, får se det postivt eftersom att det ger mig tid att spara lite!;) Här är några insporationsbilder jag hittat på google.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback