Cirkeln



Min lillebrors flickvän är en riktig bokmal, & det tycker jag är super eftersom detta resulterar i att jag får låna massa bra böker att läsa när tiden finns över!:) Den senaste boken jag lånade var Cirkeln som är skriven utav Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren, en riktigt bra & lättläst bok som kanske är lite mer för en tånårstjej än en mamma som mig!;) Men den fick mig ändå att bli nyfiken på uppföljaren som fått namnet Eld, förhoppningsvis är den lite mognare, precis som Twilight böckerna som blir mognare & mognare för varje bok. Ja vi får vänta & se!



Jag blev också nyfiken på den boken och började läsa men har ju aldrig tiden så det tar ett tag att ta sig igenom en bok nuförtiden men har hunnit lite mer än halvvägs. Tycker som du att jag hade hoppats på lite mer "vuxenstil" :)

Kram

2012-04-03 | 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback