SJUK

Ja fy sjutton... Nu har jag varit dålig sedan i måndags. Det började med att jag fick kraftiga endosmärtor som gjorde mig sängliggandes, sen kom feber & ont i halsen också. Idag är febern nästan borta men jag känner mig helt kraftlös & halsen är fortfarande öm. Nu önskar jag bara att jag kan bli så frisk jag kan bli så att jag kan komma ut & andas frisk luft, har varit instängd nästan hela tiden. Har bara kunnat gå ut på kissepaus med hundarna någon gång, & bara det har varit en stor ansträngning. Min mamma varit & hjälpt till lite & bussat med Hugo & det uppskattar jag verkligen. Hugo har varit så snäll & tagit hand om sin mamma hehe, han är för söt den lille busen. Mamma älskar dig!♥


=(
Krya på dig!

2012-06-15 | 07:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback