Mitt mål

För första gången tänkte jag skriva om min vikt i kilon, vad jag vägde när jag började min viktnedgång & vad jag väger idag. Jag tycker att det är väldigt jobbigt & jag kan inte förstå hur jag kunde tillåta mig själv att gå upp så mycket i vikt, jag kan helt enkelt inte förklara det. Jag var blind & la ingen större tanke på att min klädstorlek trappade uppåt hela tiden. Jag skäms över mig själv, men är glad över att jag tog tag i det. Mitt mål är ännu inte nått men många delmål är avklarade. Mitt slutgillitga mål ska vara nått innan detta året är slut.
 
 
 
När jag började min viktnedgång vägde jag alltså 100 kg, idag ca 10 månader senare väger jag 84 kg, en viktnedgång på 16 kg. Mitt mål är att i slutet utav detta året väga 70 kg, det tycker jag är lagom till min längd på 170 cm. Vissa kanske tycker att 65 kg är bättre till min längd, men det tycker inte jag. Jag har vägt 65 kilo & då tyckte jag att jag var för smal, plus att jag tycker att kurviga kvinnor ändå är snyggast. Nu behöver jag peppas till max & tar mer än gärna emot lite tips & hjälp på vägen.
 
 


Gud va du är duktig ! Jag är lika lång som du och försöker ligga runt 70,72 kg. Har också varit nere på runt 63 kg men det är omöjligt att hålla och är för smalt. Jag är inte byggd för att vara trådsmal.Håller med dig, lite kurvor är snyggt....
Lycka till med resten av viktnedgången.

Svar: Tusen tack!:D
Jenny Öst

2012-06-28 | 19:13:41

Woow! Vad duktig du är, och eloge för att du går ner i vikt i lagom takt så din kropp hinner hänga med!!! :)
Den som ändå hade din vilja och beslutsamhet!
Jag tror du kommer lösa resterande kilon galant! ;)
Kämpa på!
Kram

2012-06-28 | 22:01:59

Jag tycker att du är otroligt duktig!!! Man avgör själv vad som passar ens egen kropp, viktmässigt. Kurviga kvinnor är helt klary snyggast. Du är inspirerande. Fortsätt på samma spår så kommer du utan tvekan att nå ditt mål. :-)
Vi ses i helgen.
Kramar

2012-06-28 | 23:31:13

Vad duktig du är! Det är väldigt inspirerande att läsa om andra som lyckas :)
Jag håller också på att försöka få bort mina extra kilon.

2012-06-29 | 08:31:35

Super duktigt.
Vet att du blandar väldigt mycket kost själv. Men kolla in iso dieten de är verkligen bra mat och GOD!!! och inga putte portioner!! :)
Mamma är kostrådgivare och även om jag aldrig har behövt gå ner så har jag ätit den iallafall för de är mat man kan äta även om man inte behöver gå ner.

Svar: Tack för tipset, ska kolla in detta!:)
Jenny Öst

2012-06-29 | 09:49:14

Åh så duktig du är! :) Vet själv hur denna kamp är då jag gått ned 20 kg. Du klarar detta, du har rätt inställning, stöd och mål :) Hejja du!

2012-06-29 | 19:42:50

Du är jätteduktig! Kämpa på :)

2012-06-29 | 20:46:23

Heja heja!! Bra kämpat, detta fixar du galant! <3

2012-06-30 | 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback