Det här är jag


Idag, som typ varje dag gick jag in för att läsa Atlas blogg. När jag satt där & läste första inlägget så kände jag bara att "det här är jag". Ganska skönt att veta att man inte är ensam om att känna vissa saker, kanske vara lite känsligare, att lätt ta åt sig & bli generad för ingenting & må psykiskt & fysikt dåligt pga detta. Det är riktigt jobbigt & jag jobbar ständigt med mig själv. Jag har alltid varit kreativ & kommer städigt med nya ideér & lösningar som andra kanske inte alltid tänker på, jag gillar att sätta ihop saker & kan se bilder i mitt huvud hur allt ska vara när det är klart. Ibland känner jag mig som en enda stor röra!:) Klicka här för att läsa inlägget.


Du är bra!

2012-06-08 | 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback